hati ku kau guris luka


Hatiku Kau Guris Luka Lalala lala lala la Lalala lala lala la Lalala lala lala la Lala lala Sedih rasa tak terperi bila ku ketahui Andai kasih yang kau beri tak sepenuh hati Dalam manis kata mesra aku. E D A A Gm C C Am G Fm F Em Dm G Cm Chords for hatiku kau guris luka with song key BPM capo transposer play along with guitar piano ukulele mandolin.


Sweet September Hatiku Kau Guris Luka By Rock Power Music Facebook

E Am F E luka di.

. Am G tiada guna kau harap diriku lagi G Am tiada arti walaupun kau menyesali Am G andai rasa cinta tak besar disini G Am mungkin diri tlah jauh melangkah pergi. Intro Am G Lalala lala lala la G F Lalala lala lala la F Em Lalala lala lala la Am Lala lala Dm G Lalala lala lala la C F Lalala lala lala la Dm Em Lalala lala lala la Am Lala. Muzza and lolen performing malay classic hati ku kau guris luka acoustically - online pub damansara kim 2010.

Hati Ku Kau Guris Luka cover oleh Kelembai Band. Hatiku Kau Guris Luka Sweet September Kirimkan Kasihmu feat. Sweet September Dato Sharifah Aini Waiting For Your Love Sweet September Kau Datang Dato Sharifah Aini Sweet.

收听 Sweet September 的 Hatiku Kau Guris Luka12534 首 Shazam 歌曲 Apple Music 播放列表 Sudirman Essentials 精选推荐.


Sweet September Hatiku Kau Guris Luka Sweet September By Odd Amber And Ayaql On Smule Social Singing Karaoke App


Sweet September Music Videos Stats And Photos Last Fm


Sweet September Hatiku Kau Guris Luka Cover By Kelembaiband Youtube


Kugirama Pop Band Compilation By Various Artists Spotify


Sweet September Discography Discogs


Sweet September On Tidal


Sweet September Home Facebook


Sweet September Hatiku Kau Guris Luka Sweet September By Buluh Tumpang And Rara23 On Smule Social Singing Karaoke App


Hatiku Kau Guris Luka Song Lyrics And Music By Lestari Arranged By Cherry769 On Smule Social Singing App


Sweet September Hati Ku Kau Guris Luka Youtube


Lestari Hatiku Kau Guris Luka Lyrics Lyrics Com


Hatiku Telah Kau Guris Luka Home Facebook


Sweet September Hatiku Kau Guris Luka Youtube Sweet September Youtube Songs


Hatiku Kau Guris Luka By Sweet September On Amazon Music Amazon Com


Jiwang Lentoq Syahdu By Lestari On Amazon Music Amazon Com


Sweet September Hati Ku Kau Guris Luka Youtube


Hatiku Kau Guris Luka By Sweet September On Amazon Music Amazon Com


E130h4msvcvsgm


Hatiku Kau Guris Luka Hq Song Lyrics And Music By Sweet September Arranged By Nadz4376 On Smule Social Singing App

Related : hati ku kau guris luka.